Valikko Sulje

Jokainen yrittäjä on tarinan arvoinen

Savon XPressin kantava idea on ollut tuoda esiin paikallista elinkeinoelämää niin, että ihmisillä on yrityksistä muutakin tietoa kuin logo ja osoite. Tavoitteenamme on ollut tarjota tarina ostopäätöksen tueksi, sillä tarina vain kertoo niin paljon enemmän. Pitkien asiakassuhteiden tueksi tarvitaan aitoa avoimuutta ja oikeiden ihmisten kasvoja tuotteiden ja palveluiden taakse.

Lue lisää...

Kiinnostavaa kestoviestintää

Ensimmäiset Savon XPress -brändin alla tehdyt julkaisut ilmestyivät pian 20 vuotta sitten. Sinä aikana olemme työskennelleet ja onnistuneet luomaan brändin, joka tunnetaan laadukkaana, informatiivisena ja myös mielenkiintoisena. Juttuja, joita jaksaa lukea, joiden parissa viihtyy ja jotka kertovat jotain mitä muut eivät kerro.

Lue lisää...

Verkko vetää ja siellä ollaan!

Digitalisaatio kiihtyy myös joukkoviestinnän maailmassa. Perinteisen printtilehden merkitys on pienenemässä päivittäisjournalismissakin. Maakuntalehdetkin ohjaavat lukijoita entistä voimakkaammin verkkoon lukemaan juttuja, eli kuluttamaan sisältöjä niin kuin nykyään sanotaan.

Lue lisää...

Yksilöinä olemme yhtä

Monikanavainen ja palveleva joukko: Pyry (vas. takarivi), Tarja, Emppu, Tuija, Mika, Elli, Aino-Maria, Olavi, Mikko, Minna, Jenni ja Christina (alhaalla). Suomi voitti jo neljännen kerran jääkiekon maailmanmestaruuden. Aiemmin tänä vuonna tuli kultaa myös olympiakisoista. Muistan loputtoman pitkät vuosikymmenet, jolloin tällaisesta menestyksestä ei osannut edes uneksia. Tuolloinkin Suomella oli liuta kansainvälisen tason pelaajia, mutta mitaleita eiLue lisää

Lue lisää...